1.324.781 site visitors |
CALITATE Va propunem un nou concept de concurs pe Corbu, la care invitam un numar de 50 de echipe care vor avea dreptul de a alege dintre cele 75 de standuri disponibile, standul (si implicit sectorul) pe care doresc sa pescuiasca pe durata a 4 zile de concurs (96 ore). Ordinea in care echipele participante vor alege standul de pescuit se va stabili prin tragere la sorti in ziua inceperii competitiei, in functie de ordinea achitarii taxei de participare, asa cum va ea fi inscrisa in extrasul de cont al As. Club Sportiv Pescuit la Crap – Corbu CCC. Pentru o buna vizualizare a situatiei din teren pentru fiecare echipa ce urmeaza sa aleaga, pe o harta detaliata a pistei de concurs se vor marca cu stegulete standurile deja selectate si componenta echipelor care le ocupa. La finalul selectiei, vor ramane 25 de standuri libere, pozitionate aleator. Concursul se va desfasura doar cu 50 de echipe participante. 1. Perioada de desfasurare: 17 – 21 august 2016 2. Taxa de participare: 3.000 RON/echipa de 2 pana la 4 pescari cu drepturi depline 3. Numar standuri: 50 4. Taxa de participare se va achita pana la 01.08.2016 in contul: As. Club Sportiv Pescuit la Crap – Corbu CCC CIF 30553576 Cod IBAN: RO29.RZBR.0000.0600.1487.2493 Raiffeisen Bank 5. Valoarea totala a premiilor este de 99.000,00 lei brut, astfel: - Locul 1: 45.000 lei; - Locul 2: 27.000 lei; - Locul 3: 15.000 lei; - Captura cea mai mare sector A: 4.000 lei; - Captura cea mai mare sector B: 4.000 lei; - Captura cea mai mare sector C: 4.000 lei 6. Criteriul de departajare la intocmirea clasamentului este calitatea. Echipele se vor clasa functie de greutatea totala a celor mai mari 10 pesti capturati pe durata competitiei, fiecare dintre ei avand peste 5 kg. Premiile pentru captura cea mai mare se vor acorda pentru fiecare sector si nu se vor cumula cu niciun alt premiu. 7. Pentru inscrieri, va rugam sa utilizati contact online de pe site-ul nostru si sa ne comunicati: - Numele clubului/echipei si componenta acesteia ; - Datele de facturare (pentru persoane fizice este necesar CNP-ul platitorului); - Telefon de contact. 8. Regulamentul va fi postat pe site-ul nostru www.crapimari.ro 9. Taxa de participare include: - Arbitraj; - Clasamente online pe site-ul www.crapimari.ro - Diplome si trofee pentru castigatori; - Facilitati in standul de pescuit: 1 casuta cu 2 paturi, masa de lucru; - Toalete si dusuri ecologice pe pista de concurs; - Paza permanenta; - Festivitate de premiere; Sponsorul oficial al competitiei ALEXANDRION GROUP va oferi tuturor participantilor cate o sticla de Alexandrion 7*, cosuri de premii membrilor echipelor castigatoare si va asigura sampling la bar la festivitatea de premiere.
Va asteptam ! |